Uvjeti poslovanja

Škojo d.o.o.

Ulica borova 1

31000 Osijek

OIB: 22553687465


Rezervacija i plaćanje:

Za rezervaciju smještaja u Villi Parenzo potrebno je uplatiti 30% akontacije ili puni iznos smještaja ukoliko se rezervira 30 dana i manje od termina. Preostalih 70% ukupnog iznosa smještaja treba biti plaćen 30 dana prije dolaska u smještaj.

Na licu mjesta gost plaća depozit 500,00 eura koji se vraća ukoliko ustanovimo da u smještajnom objektu nema nikakvih oštećenja.

Rezervacija se smatra važeća nakon primitka uplate.

Sve cijene izražene su u valuti koju je vlasnik vile odredio i podložne su porezima i pristojbama koje su primjenjive na odredištu.

Na našem web shop-u imate omogućeno jednokratno plaćanje putem MASTERCARD, MAESTRO, VISA i DINERS kartica.

Uplata se može izvršiti i na naš bankovni račun.

BANKOVNE DOZNAKE:

Vlasnik računa: 

Škojo d.o.o.

Zagrebačka banka d.d.

IBAN: HR8223600001101414300

S.W.I.F.T. CODE: ZABAHR2XXXX

U slučaju otkazivanja rezervacije primjenjuju se naša pravila o otkazivanju koja su navedena prilikom rezervacije.

Uvjeti otkaza rezervacije:

Rezervaciju je moguće otkazati uz povrat sredstava u periodu od 30 i više dana prije ugovorenog termina. Gostu se vraća ukupna akontacija od 30% odnosno puni iznos ukoliko je isti uplatio.

Ukoliko puni iznos smještaja ne bude plaćen u navedenom roku zadržavamo pravo otkaza rezervacije, bez povratka akontacije. Prije nego što otkažemo rezervaciju, bit ćete informirani na vrijeme o isteku roka plaćanja.

Za nedolazak (bez prethodnog otkaza) u rezerviranom terminu, gost plaća 100% od ukupnog iznosa.

Ovisno kako je uplaćeno, gostu se iznos vraća na račun kreditne kartice ili na transakcijski račun.


Pravila smještaja:

Gosti se obvezuju koristiti smještaj na odgovarajući način te poštivati pravila i propise vile koji su istaknuti u kućnom redu koji se nalazi u svakoj vili.

Gosti su odgovorni za održavanje smještaja čistog, urednog i neoštećenog.

Gost koji namjerno ili nehotice počini kvar ili štetu na imovini dužan je domaćinu nadoknaditi puni iznos nastale štete.

Gosti su dužni voditi brigu o svojim stvarima i dragocjenostima ostavljenim u smještajnoj jedinici jer domaćin ne odgovara za njihov eventualni nestanak.